ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

دوربین مداربسته پاناسونیک

چرا پاناسونیک بخریم؟

پاناسونیک، برندی برای افراد باهوش!
امروزه استفاده از برندهای مطرح در دنیا بسیار بحث‌برانگیز شده و با شعارهای متفاوتی همراه است؛ اما مسلماً هوشمندانه این است که خریدی را انجام دهید که بردـ برد باشد. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که کاری کنید خرید شما سرمایه‌گذاری باشد، نه هزینه؟ اکثر برندهای دنیا با سیاست‌های خاصی عمل می‌کنند.

دوربینی برای افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری هستند

برای درک بهتر این‏ موضوع، مثال بسیار ساده‌ای می‌آوریم. حتماً در بازار، پرینترهایی را دیده‌اید که قیمت‌های بسیار مناسبی دارند و حتی بعضی مواقع، نبود تناسب میان کیفیت بالا و قیمت پایین آنها برای شما بسیار تعجب‌آور بوده است. آیا می‌دانید که تولید پرینتر در سطح جهانی از حاشیه سود بسیار کمی برخوردار است و حتی در برخی مدل‌ها، توجیه اقتصادی ندارد؟ اگر این‌گونه است، پس چرا شرکت‌ها اقدام به تولید و فروش پرینتر می‌کنند؟
برای پاسخ دادن به این پرسش باید بگوییم که آیا تا به حال محاسبه کرده‌اید چند برابر مبلغ یک پرینتر را برای تهیه کارتریج و تعمیر و نگهداری دستگاه می‌پردازید؟ در دنیای تجهیزات نظارت تصویری و دوربین‌های مداربسته نیز منوال همین است. پس خرید هوشمندانه برای شما این است که برندی عالی را با قیمتی مناسب تهیه و سال‌ها بدون پرداخت هزینه‌ی تعمیر و نگهداری، از آن استفاده کنید.
دوربین مداربسته پاناسونیک، همان برندی است که این هدف را بسیار سخاوتمندانه و در سطحی عالی، تحقق بخشیده است؛ برندی که بر اساس تمامی مشهودات، به دنبال این نیست که مشتری را وابسته به خود و مجبور به هزینه کردن کند. امروزه، تمامی شرکت‌های هوشمند، این برند را به مشتریان خود معرفی می‌کنند. قطعاً شما نیز با مطالعه‌ی سایر مقالاتی که در سایت ما آمده است و در ادامه خواهد آمد، هر روز بیش از پیش به کارایی و کیفیت مطلوب این برند پی خواهید برد. پیشنهاد هوشمندانه ما این است که حتی برای کوچک‌ترین پروژه‌ها نیز از برندی استفاده کنید که شعارش را در یک کلام، در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

دوربین مداربسته پاناسونیک

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com