ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

دوربین مداربسته دام آی‌پی اکسیس M3044-V

دوربین مداربسته دام آی‌پی اکسیس M3044-V

کد محصول : M3044-V
برند : Axis

اگر محل مورد نظر شما جهت نصب دوربین مداربسته، رو به پنجره و به‌طورکلی در فضای نوری نامتعادل قرار گرفته است، این محصول انتخابی عالی و بدون نقص برای شما خواهد بود. دوربین مداربسته دام آی‌پی اکسیس M3044-V دوربین تحت شبکه‌ بسیار زیبا، مستحکم، جمع‌وجور و چشم‌نوازی است که با هدف استفاده در فضای داخلی - سقف،گوشه‌های دیوار - توسط این کمپانی طراحی و به بازار عرضه شده است.
این محصول ضد آب، ضد خرابکاری و بسیار مقاوم در برابر گردوغبار با استفاده از تکنولوژی Zipstream به کاهش پهنای باند و ذخیره‌سازی مناسب تصاویر کمک می‌کند. همچنین با بهره‌گیری از قابلیت ویژه WDR مشاهده جزئیات در هر دو مناطق تاریک و روشن از یک صحنه را نیز به نحو مطلوب تضمین می‌کند. (گاهی به‌دلیل عدم تطابق در سرعت دریافت تصاویر نقاط پرنور و کم‌نور و اختلاف بین نور داخل و خارج در شاتر دوربین، مشکلاتی به‌ وجود می‌آید. برای رفع این‌گونه مشکلات، تکنیک Wide Dynamic Range معرفی و به اختصار WDR نامیده شد.) سوای آن، این محصول ارزشمند مجهز به یک RJ45 یکپارچه اتصال اترنت نیز هست و به‌وسیله انرژی الکتریکی POE پشتیبانی می‌شود.
دوربین مداربسته دام آی‌پی اکسیس M3044-V را می‌توان به‌آسانی به دیوار و سقف نصب و با سه محور تنظیم زاویه دوربین به بهترین شیوه تمامی جهات مورد نظر را مدیریت کرد. قابلیت کریدورمحور این دوربین نیز موجب می‌شود تصاویر ویدئویی عمودی نیز به‌درستی ضبط و دریافت شوند. محصول مذکور علاوه بر این‌که به وسیله استاندارد ONVIF با مختصات S پشتیبانی می‌شود، از قابلیت تحلیل‌ تصویری نظیر شمارش افراد نیز استفاده می‌کند. این دوربین مداربسته پرکاربرد از حسگر CMOS برای ضبط تصاویر با کیفیت خود بهره می‌گیرد و سایز حسگر ارائه‌شده در این محصول نیز 1/3 اینچ است.
دوربین مداربسته مذکور به رزولوشن با کیفیت 720P یا HD مجهز است و با حداکثر سرعت ضبط 30 فریم بر ثانیه تصاویر موجود را به نحو مطلوب دریافت و به اتاق فرمان منتقل می‌کند.
دوربین مداربسته دام آی‌پی اکسیس M3044-V به استاندارد IK08 - میزان مقاومت بالای دوربین‌ها و لوازم الکترونیک در برابر ضربات اجسام خارجی و احیانا خرابکاری - نیز مجهز است. میزان بهره‌گیری این دوربین از استاندارد IP نیز 42 است. محصول مذکور همچنین این قابلیت را دارد که در حداقل 0.25 لوکس روشنایی به‌صورت رنگی و در حداقل 0 لوکس روشنایی با استفاده از LED به‌صورت سیاه‌ و سفید تصاویر را دریافت و ذخیره کند. درضمن این دوربین دارای لنز ثابت با فاصله کانونی 2.8 میلی‌متر نیز هست. به لحاظ زاویه دید نیز حداکثر کارایی آن در محور افقی تا 82 درجه است و در محور عمودی نیز تا 44 درجه را پوشش می‌دهد.
این دوربین مدار بسته در دمای حداکثر 45 درجه سانتیگراد و حداقل 0 درجه نیز با قدرت بالا به کار خود ادامه می‌دهد. نکته قابل طرح دیگر این‌که، محدوده حرکت افقی Pan این دوربین از 177- تا 177+ درجه و محدوده حرکت عمودی Tilt آن نیز از 76- تا 76+ درجه متغیر است. دوربین مدار بسته دام آی‌پی اکسیس M3044-V یک درگاه حافظه دارد و حالت پویایی آن نیز عریض است. وجود این قابلیت در یک دوربین در وضوح و شفافیت تصاویر بسیار موثر است.

• HDTV 720p video quality
• Wide Dynamic Range (WDR) for good detail in bright and dark areas
• Axis’ Zipstream technology – saves bandwidth without sacrificing quality
• Ultra-compact and discreet design
• Fast, easy, cost-effective installation
• Supports intelligent analytics

دریافت کاتالوگ محصول

دسته دوربین تحت شبکه
نوع دوربین دام
امکان نصب در فضای بیرونی ندارد Indoor
اندازه سنسور 1/3 CMOS
فشرده‌سازی H.264 / JPEG
وضوح تصویر (HD (1280 x 720
حداکثر فریم 30 فریم بر ثانیه
داینامیک رنج Wide Dynamic Range
حداقل نور رنگی 0.25 لوکس
لنز ثابت 2.8 میلی‌متر
زاویه دید افقی: 82 درجه / عمودی: 44 درجه
محدوده حرکت افقی Pan از 177- تا 177+ درجه
محدوده حرکت عمودی Tilt از 76- تا 76+ درجه
درگاه کارت حافظه 1
مقاومت در برابر خرابکاری IK08
مقاومت در برابر آب و گردوخاک IP42
دمای کارایی حداکثر 45 / حداقل 0
منبع تغذیه PoE

ارسال نظر به عنوان مهمان

0

نظرات

اشتراک:
  • تاکنون نظری ثبت نشده است.

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com