ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

تکنولوژی هوش مصنوعی AIoT کمپانی بوش

 

ساختن آینده دوربین مداربسته توسط تکنولوژی AIoT کمپانی بوش 

 

کمپانی بزرگ بوش ، اخیراً طی یک پخش زنده مشترک با دانشگاه پلی تکنیک سنگاپور در ارتباط با ساختن آینده AIoT شرکت کرد.

 در طول این رویداد، شرکت کنندگان در مورد اهمیت ترکیب هوش مصنوعی (AI) با اینترنت اشیا (IoT) آشنا شدند.

 

 ارائه دهندگان ، دو موضوع مرتبط را به شکل خاصی بررسی نمودند :

  1. نحوه به کارگیری بهترین داده های تولید شده توسط حسگرهای اینترنت اشیا
  2. نحوه استفاده فناوری های جدید دوربین از تصاویر ویدیویی برای تجزیه و تحلیل ویدیوی نسل بعدی و راه حل های AIoT

 

امروزه دوربین های مداربسته چیزی فراتر از وسایل امنیتی هستند. آنها همچنین حسگرهای غنی و ارزشمندی نیز هستند. کمپانی بزرگ بوش در تجزیه و تحلیل ویدئویی، نوعی هوش مصنوعی را در دوربین های مداربسته خود تعبیه نموده است. هوش مصنوعی به دوربین‌ها اجازه می‌دهد تا آنچه را که می‌بینند درک کنند و با ابرداده به ویدیوهای ضبط‌شده معنا ببخشند.

قوانین تحلیلی که در پشت صحنه اجرا می شوند، دستگاه ها را قادر می سازد اطلاعات بیشتری در مورد محیط استخراج کنند. این قابلیت در تبدیل داده‌های ویدیویی محتوایی و رفتاری غنی به بینش‌های عملی برای کمک به کاربران در رخ دادن رویدادهای پیش‌بینی نشده و جلوگیری از وقوع آنها ضروری است.

 

با هجوم اطلاعات، درک همه چیز می تواند چالش برانگیز باشد. نرم افزار AIoT کمپانی بزرگ بوش ، مانند Intelligent Insights برای جمع آوری و تجسم ابرداده های یک یا چند دوربین در ویجت های بصری و ارزیابی سریع صحنه به صورت کامل ارائه شده است .

 به لطف Intelligent Insights ، کاربران می توانند داشبورد واحد و واضحی ایجاد کنند که موقعیت های پیش بینی نشده ، ناخواسته یا آینده را شناسایی کند. داشبورد کاربران را قادر می‌سازد تا قبل از وقوع موقعیت‌های احتمالی پاسخ دهند و تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند و امنیت و ایمنی کلی را بهبود بخشند.

توجه به این نکته مهم است که کیفیت بینش های تولید شده توسط سیستم به کیفیت تصاویر گرفته شده توسط دوربین بستگی دارد. این ما را به دومین نکته در مورد اهمیت کیفیت تصویر و تجزیه و تحلیل ویدئو می رساند.

 

یکی از مشکلات در تصویربرداری دوربین، ثبت جزئیات در صحنه های چالش برانگیز است، به عنوان مثال : در نور پس زمینه، نور کم یا شرایط شب.

دوربین های سری جدید FLEXIDOME IP starlight 8000i X بوش با این چالش ها روبرو می شوند. آنها به لطف دو وضوح تصویر 2 یا 4 مگاپیکسلی و فناوری‌های سطح بعدی HDR X و  starlight X، کیفیت تصویر بهبودیافته‌ای را برای صحنه‌های کم‌نور و اجسام با حرکت سریع ارائه می‌کنند.

فناوری HDR X بهینه‌سازی حرکت دارای محدوده دینامیکی تا ۱۴۴ دسی‌بل است که نوردهی کامل را تضمین می‌کند و در عین حال اثرات قدیمی مرتبط با حرکت و تاری را در صحنه‌هایی با شرایط نوری چالش‌برانگیز و اجسام یا وسایل نقلیه در حال حرکت سریع در تونل‌ها و جاده‌ها حذف می‌کند.

فناوری X-factor کیفیت تصویر دوربین را افزایش می‌دهد و داده‌های مرتبط‌تر را قادر می‌سازد تا از راه‌حل‌های پیش‌بینی‌کننده در امنیت و فراتر از آن پشتیبانی کنند.

 

بوش معتقد است که تجزیه و تحلیل ویدئویی نقش مهمی در بهبود امنیت و ایمنی، افزودن ارزش به عملیات تجاری و افزایش تجربه مشتری دارد. همکاری با مشاغل مختلف، شرکای صنعتی و موسسات آموزشی، ما را قادر می‌سازد تا چالش‌های جدید را شناسایی کرده و راه‌حل‌هایی برای مقابله با آن چالش‌ها ایجاد کنیم. همچنین بسیار باعث خوشحالی است که دانش آموزان و نسل بعدی متخصصان جوان را با مهارت های فنی مربوطه آماده کنیم تا به سمت آینده ای پیش بینی کننده تر حرکت کنیم.

 

 

 

برچسب ها: قیمت دوربین مدار بسته, قیمت دوربین مداربسته, دوربین مدار بسته قیمت, دوربین مدار بسته, دوربین مداربسته آی پی, دوربین مداربسته بولت, خرید دوربین مداربسته, فروش دوربین مداربسته, دوربین مداربسته پاناسونیک, همراه صهبا, دوربین مداربسته پاناسونیک i-Pro, iVMD , دوربین ضد انفجار, دوربین ضدانفجار, کاور ضد انفجار, کاور ضدانفجار

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com