ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

دوربین ضد باران پاناسونیک

پاناسونیک برندی پیشرو و در فکر یک زندگی ایده‌آل

ادعا یا واقعیت!
امروزه فکر و خلاقیت یکی از مزیت‌هایی است که برندی نجیب و عالی مانند پاناسونیک همواره بر آن تأکید دارد. افزایش روزافزون قابلیت‌هایی که به محصولات این برند افزوده می‌شود، خود گواه این ادعاست: پاناسونیک، برندی که هم به فکر زیبایی و طراحی به روز است و هم به فکر ایجاد احساس خوب در مشتریان هنگام استفاده از محصولات خود.

پاناسونیک با بهره‌گیری از سیستم بازاریابی عصبی سعی می‌کند همواره با درگیری حواس انسان و ایجاد حسی مطلوب در مشتریان، هم میزان رضایتمندی از محصولات خود را افزایش دهد و هم حس خوشایندی را در مصرف‌کننده ایجاد کند. برای درک این مسئله، مثالی می‌آوریم: فرض کنید پس از یک روز بارانی، هوا لطیف شده و حسی زیبا بر همه جا حاکم است. حال، اپراتور اتاق کنترلی را در نظر بگیرید که پس از بارش باران، با حس خوشایندی در حال مشاهده‌ی تصاویر دوربین‌های مداربسته است. قطعاً وجود قطرات باران روی صفحه و مشاهده تصویری مخدوش و بلوره شده، تمام حس زیبای اپراتور را از بین می‌برد و حس بد نسبت به روزهای بارانی و در پی آن، حس بد نسبت به برند در او ایجاد می‌شود. اینجاست که معجزه‌ی پاناسونیک آغاز می‌شود: تکنولوژی rain-wash coating این مشکل را مرتفع می‌کند و اجازه می‌دهد حس خوشایند یک روز بارانی همچنان پا برجا بماند. مشاهده‌ی تصاویری شفاف و واضح از دوربین مداربسته به معنای ایجاد حسی خوشایند در مشتری است که به دنبال آن، حس خوبی را نسبت به برند دوربین، یعنی پاناسونیک ایجاد می‌کند.
آنچه مسلم و بدیهی است، این است که پاناسونیک مانند برخی از برندها صرفاً ادعا نمی‌کند؛ بلکه آنچه را که به عنوان مزیت مطرح می‌کند، خود در شرایط سخت آزمایشگاهی می‌سنجد. امروزه ما 2 نوع ادعا در برندها داریم؛ یکی ادعاهای کاتالوگی که هر برند بدون اصالتی دارد و دیگری، ادعاهای واقعی که برند اصیل و نجیبی مانند پاناسونیک، نخست خود به دقت آنها را می‌آزماید و سپس مطرح می‌کند. از این رو، پاناسونیک همواره مدعی است که استاندارد منحصربه‌فرد خود را دارد. همان‌طور که می‌دانید، استاندارد یعنی حداقل‌های مورد قبول که بسیار هم مطلوب است؛ اما پاناسونیک به این حداقل‌ها راضی نیست و به استانداردهای فراتر از FCC و CE می‌اندیشد؛ به‌طوری که هم‌اکنون نیز حرکت به سوی آنها را آغاز کرده است.

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com