ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

مجری بزرگترین پروژه‌های سیستم دوربین مداربسته کشور طی ده سال اخیر Rain Wash Coating Speed Dome 9000 Series MIC

مجری بزرگترین پروژه‌های سیستم دوربین مداربسته کشور طی ده سال اخیر

سایت مرکزی بانک ملی شامل 14 ساختمان (بیمارستان مرکزی، خزانه مرکزی، ساختمان مدیریت، شعبه مرکزی و…) که توسط 24 سرور، 200 کیلومتر کابل‌کشی، 75 کیلومتر لوله گذاری و حدود 1000 دوربین مداربسته تجهیز شده است.

Speed Dome 9000 Series MIC

دوربین متحرک ضد انفجار بوش

مشاوره

بعد از درخواست کارفرما و تعیین بودجه، برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته، از مشاوره رایگان بهره‌مند خواهید شد. هدف ما، کاهش هزینه‌های مشتری است.

فروش

شرکت صهبا، یک شرکت فعال در زمینه‌ی تجهیزات مداربسته و سیستم‌های حفاظتی است که تمام کالاهای خود را با برگه‌ی رسید، شماره‌ی سریال و گارانتی ارائه می‌دهد.

اجرای پروژه

پس از تأمین قطعات و اقلام مصرفی پروژه و تعیین زمان لازم برای نصب و راه‌اندازی سیستم نظارت تصویری، اقدام به اجرای پروژه با بهترین کیفیت خواهیم کرد.

خدمات و پشتیبانی

پس از نصب و راه‌اندازی سیستم دوربین مدار بسته، اطلاعات لازم و مفید در اختیار شما قرار خواهد گرفت و پرسنل و کارکنان شما از آموزشگاه رایگان بهره‌مند خواهند شد.

تکنولوژی دوربین‌های مداربسته

تکنولوژی دوربین‌های مداربسته

مهم نیست که این سیستم‌ها چقدر خوب بودند، نکته‌ی حائز اهمیت این است که کیفیت نوارهای ویدیویی بسیار پایین بود و مشکل بزرگی در ذخیره‌سازی وجود داشت. مدت‌ها باید به فیلم‌ دقت می‌کردید تا به هدف مورد نظرتان برسید!

ضبط دیجیتال دوربین‌های امنیتی یا cctv

امروزه بیشتر دستگاه‌های جدید از سیستم ضبط دیجیتال استفاده می‌کنند و ذخیره‌سازی یک مزیت بسیار مهم است. این سیستم‌ها برخلاف نوارهای VHS محدودیت ندارند و می‌توانید با هر ظرفیتی اقدام به ضبط تصاویر دیجیتال با کیفیت بالا کنید.

اگر تمایل دارید در مورد ذخیره ساز تصاویر آی پی پاناسونیک بیشتر بدانید این مطلب را از دست ندهید.

دوربین‌های امنیتی HD

دوربین‌های امنیتی HD با کیفیت واقعی‌تر، بسیار بهتر از نمونه‌های قدیمی خود هستند و یکی از آیتم‌هایی که دوربین‌های مداربسته در آن پیشرفت چشمگیری داشته‌اند، افزایش کیفیت تصویر است.
به عنوان مثال، گروه‌های پلیسی، وکیلان و دادگاه‌ها گاهی از کیفیت کم تصاویر دوربین‌ها شکایت می‌کنند، زیرا این تصاویر به عنوان مدرک در مراحل قانونی تایید نمی‌شوند و قابل استفاده نیستند!
تصاویر بی‌کیفیت، مدارک کارآمدی برای اثبات بی‌گناهی یا گناهکار بودن افراد محسوب نمی‌شود.
امروزه با استفاده از دوربین‌های با کیفیت بالا یا HD، از تصاویر در دادگاه‌ها به عنوان مدارک قطعی می‌توان استفاده کرد.

پیشرفت نرم‌افزاری دوربین‌های مداربسته cctv

پیشرفت در زمینه‌ی افزایش کیفیت همه‌ی ماجرا نیست! تجهیزات و نرم‌افزارهای دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری نیز پیشرفت‌ داشته‌اند؛ دستاوردهایی در زمینه‌ی صدا، شناخت نحوه‌ی راه رفتن افراد، شناسایی افراد مظنون توسط دوربین و ... این تکنولوژی باعث می‌شود تا با وجود تعداد زیادی دوربین مدار بسته و یک مانیتور، دیگر با تیمی از افراد متخصص برای شناسایی یا به عبارت دیگر همان تیم اپراتور دوربین مدار بسته خداحافظی کنیم! تنها با یک برنامه‌ی پیشرفته، خود را از این کارهای خسته‌کننده و پر هزینه خلاص خواهیم کرد.

تشخیص و شناسایی صدا

پیشرفت در نرم‌افزارهای شناسایی صدا به این معنی است که صدای شلیک اسلحه، شکستن شیشه‌ها، مناظره و مشاجره را دوربین به‌طور خودکار شناسایی می‌کند و به سرعت اپراتور را از وجود خطر احتمالی باخبر می‌سازد.

جهت کسب اطلاع از قیمت و نحوه خرید دوربین‌ مداربسته فیش‌آی پاناسونیک FishEye کلیک کنید.

شناسایی راه رفتن

برنامه‌های دوربین‌ مدار بسته توانایی این را دارند که طرز راه رفتن افراد را شناسایی کنند. شناسایی چهره به چهره هم پیشرفت‌ کرده است، اما شناسایی چهره‌ی افراد در مکان‌هایی که جمعیت زیادی وجود دارد‏، کار سختی است. با این حال، تشخیص راه رفتن افراد توسط نرم‌افزارهای ضبط دوربین مداربسته خیلی پیشرفت کرده است، ضمن اینکه راه رفتن هر کس منحصر به خودش است و این برنامه می‌تواند هر فردی را با توجه به راه رفتن خودش شناسایی کند.

شناسایی مظنون و ردیابی

تکنولوژی شناسایی و ردیابی مظنون در مرکز تجاری Kingston University لندن توسعه یافته است. این سیستم می‌تواند بر اساس چهره‌ی افراد و ویژگی‌های ظاهری آنها فرد مشکوک را مشخص کند و در نهایت آن را با بقیه دوربین‌ها به اشتراک بگذارد و همه دوربین‌ها می‌توانند افراد مظنون را تعقیب و به راحتی شناسایی کنند. با توجه به زمان، مکان و تعداد دوربین‌های شما این سیستم اطلاع رسانی می‌کند و مسلماً هر چه دوربین‌ها بیشتر باشد و مناطق بیشتری را پوشش داده باشید، ردیابی آسان‌تر می‌شود.

تکنولوژی دوربین‌های امنیتی چه تغییری در کار اپراتورها ایجاد می‌کند؟

برنامه و تکنولوژی‌ جدید دوربین‌های امنیتی، وظایف اپراتورها را تغییر داده است.
اپراتوری سیستم‌های نظارت تصویری شغل بسیار پیچیده‌ای است. کارفرمایان با خرید دستگاه‌های امنیتی پیشرفته‌تر باید افراد کارآمدتر و مفیدتری را استخدام کنند و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند.
همراه با رشد تکنولوژی دوربین‌های امنیتی، کار کردن در بخش امنیتی هر روز حساس‌تر و پیچیده‌تر می‌شود.

منبع

مقالات دوربین مداربسته

آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته
مقالات دوربین مداربسته

اخبار شرکت صهبا

تازه‌ترین رویدادها و خدمات شرکت صهبا
اخبار شرکت صهبا

تقویم نمایشگاهی

تقویم نمایشگاهی تجهیزات و فناوری‌های تجهیزات امنیتی در جهان
تقویم نمایشگاهی

مناقصات دوربین مداربسته

لیست کاملی از آخرین مناقصات کشوری در زمینه تجهیزات نظارت تصویری و دوربین مداربسته
مناقصات دوربین مداربسته

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com