ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

مجری بزرگترین پروژه‌های سیستم دوربین مداربسته کشور طی ده سال اخیر Rain Wash Coating Speed Dome 9000 Series MIC

مجری بزرگترین پروژه‌های سیستم دوربین مداربسته کشور طی ده سال اخیر

سایت مرکزی بانک ملی شامل 14 ساختمان (بیمارستان مرکزی، خزانه مرکزی، ساختمان مدیریت، شعبه مرکزی و…) که توسط 24 سرور، 200 کیلومتر کابل‌کشی، 75 کیلومتر لوله گذاری و حدود 1000 دوربین مداربسته تجهیز شده است.

Speed Dome 9000 Series MIC

دوربین متحرک ضد انفجار بوش

مشاوره

بعد از درخواست کارفرما و تعیین بودجه، برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته، از مشاوره رایگان بهره‌مند خواهید شد. هدف ما، کاهش هزینه‌های مشتری است.

فروش

شرکت صهبا، یک شرکت فعال در زمینه‌ی تجهیزات مداربسته و سیستم‌های حفاظتی است که تمام کالاهای خود را با برگه‌ی رسید، شماره‌ی سریال و گارانتی ارائه می‌دهد.

اجرای پروژه

پس از تأمین قطعات و اقلام مصرفی پروژه و تعیین زمان لازم برای نصب و راه‌اندازی سیستم نظارت تصویری، اقدام به اجرای پروژه با بهترین کیفیت خواهیم کرد.

خدمات و پشتیبانی

پس از نصب و راه‌اندازی سیستم دوربین مدار بسته، اطلاعات لازم و مفید در اختیار شما قرار خواهد گرفت و پرسنل و کارکنان شما از آموزشگاه رایگان بهره‌مند خواهند شد.

نرم افزار اندرویدی پاناسونیک

عملکرد نرم افزار اندرویدی پاناسونیک

تکنولوژی، مدام در حال تغییرات بنیادین است و سرعت رشد آن به حدی است که هر روز شاهد اتفاقات بسیار شگفت‌انگیزی هستیم. تغییرات اساسی در سیستم‌های نظارت تصویری نیز از این سرعت مستثنا نیست. همان‌طور که می‌دانید، لزوم استفاده از دوربین‌های تحت شبکه کامپیوتری تقریباًَ اجتناب‌ناپذیر است.
حال پرسش این است: آیا شرکت‌ها و اداره‌هایی که از سیستم‌های آنالوگ استفاده می‌کنند، همچنان باید در این مسیر باقی بمانند یا کل سیستم را جمع‌آوری و سیستمی جدید جایگزین آن کنند؟
واضح است که پاسخ مثبت به هر دوی این پرسش‌ها بسیار متأثرکننده است؛ هم به لحاظ این که نمی‌توان سیستم‌ها را به روز نکرد و هم این که نمی‌توان از هزینه‌های هنگفتی که شده است، صرف‌نظر کرد. در این میان، برخی هم به سراغ سیستم‌های غیرحرفه‌ای و غیرمعمول می‌روند و با استفاده از مبدل‌ها، سعی در تغییر تصاویر آنالوگ به دیجیتال می‌کنند؛ یعنی به تصور خود، دوربین آنالوگ را به آی‌پی تبدیل می‌کنند که البته این کار نیز خالی از مشکلات فنی نیست و هم محدودیت‌هایی را به وجود می‌آورد و هم از کیفیت و سرعت عملکرد سیستم می‌کاهد. پس راه حل این مشکل چیست؟ چگونه می‌توان ضمن حفظ سیستم قبلی، در طرح توسعه به سمت نصب دوربین‌های آی‌پی رفت و در ضمن، سیستمی یکپارچه را نیز ایجاد کرد؟
باید بگوییم که افراد باهوش و آینده‌نگر همیشه برنده هستند و این یعنی کسانی که به کمپانی‌های ریشه‌دار و اصیل اعتماد و از محصولات آنها استفاده می‌کنند. پاناسونیک یکی از این شرکت‌هاست.
شرکت‌های معتبر، ضمن در نظر داشتن توسعه‌ی سیستم، به فکر منافع مشتریان خود نیز هستند. پاناسونیک با ارائه‌ی محصولی جدید، این امکان را به وجود آورده است که مشتریان قبلی ضمن حفظ سیستم آنالوگ قدیمی، بتوانند سیستم خود را با دوربین‌های آی‌پی نیز توسعه دهند و همچنان از رهبری قدرتمند ماتریکس منحصربه‌فرد پاناسونیک در یکپارچه‌سازی هر دو تکنولوژی استفاده کنند.
شرکت پاناسونیک با ارائه‌ی نرم‌افزار WV-ASC970IP Matrix Server Software این امکان را برای مشتریان قبلی خود فراهم می‌کند که به جای از رده خارج کردن سیستم قبلی، هم سیستم خود را به‌روزرسانی کنند و هم سیستمی کاملاً یکپارچه داشته باشند.
نرم‌افزار WV-ASM970IP Matrix Client Software پاناسونیک نیز یک نرم‌افزار ماتریکس آی‌پی است که به راحتی می‌تواند سیستم آنالوگ و دوربین‌های I-PRO پاناسونیک را یکپارچه رهبری کند. شعار این شرکت درباره‌ی این دو نرم‌افزار این است:
Easy and smooth integration from analog to IP system
به این ترتیب، با ارائه‌ی این راهکار از سوی شرکت پاناسونیک، دغدغه‌ی مشتریانی که فکر می‌کردند برای استفاده از دوربین‌های آی‌پی پاناسونیک باید تمام سیستم‌های قبلی را برچینند و در انبارها دپو کنند، پایان یافت.

مقالات دوربین مداربسته

آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته
مقالات دوربین مداربسته

اخبار شرکت صهبا

تازه‌ترین رویدادها و خدمات شرکت صهبا
اخبار شرکت صهبا

تقویم نمایشگاهی

تقویم نمایشگاهی تجهیزات و فناوری‌های تجهیزات امنیتی در جهان
تقویم نمایشگاهی

مناقصات دوربین مداربسته

لیست کاملی از آخرین مناقصات کشوری در زمینه تجهیزات نظارت تصویری و دوربین مداربسته
مناقصات دوربین مداربسته

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com