ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

مجری بزرگترین پروژه‌های سیستم دوربین مداربسته کشور طی ده سال اخیر Rain Wash Coating Speed Dome 9000 Series MIC

مجری بزرگترین پروژه‌های سیستم دوربین مداربسته کشور طی ده سال اخیر

سایت مرکزی بانک ملی شامل 14 ساختمان (بیمارستان مرکزی، خزانه مرکزی، ساختمان مدیریت، شعبه مرکزی و…) که توسط 24 سرور، 200 کیلومتر کابل‌کشی، 75 کیلومتر لوله گذاری و حدود 1000 دوربین مداربسته تجهیز شده است.

Speed Dome 9000 Series MIC

دوربین متحرک ضد انفجار بوش

مشاوره

بعد از درخواست کارفرما و تعیین بودجه، برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته، از مشاوره رایگان بهره‌مند خواهید شد. هدف ما، کاهش هزینه‌های مشتری است.

فروش

شرکت صهبا، یک شرکت فعال در زمینه‌ی تجهیزات مداربسته و سیستم‌های حفاظتی است که تمام کالاهای خود را با برگه‌ی رسید، شماره‌ی سریال و گارانتی ارائه می‌دهد.

اجرای پروژه

پس از تأمین قطعات و اقلام مصرفی پروژه و تعیین زمان لازم برای نصب و راه‌اندازی سیستم نظارت تصویری، اقدام به اجرای پروژه با بهترین کیفیت خواهیم کرد.

خدمات و پشتیبانی

پس از نصب و راه‌اندازی سیستم دوربین مدار بسته، اطلاعات لازم و مفید در اختیار شما قرار خواهد گرفت و پرسنل و کارکنان شما از آموزشگاه رایگان بهره‌مند خواهند شد.

دوربین مداربسته انبار

شب‌های پایان سال از آنچه شما تصور می‌کنید تاریک‌تر هستند!

نصب‏، تجهیز و تعمیر دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری بهترین راه‌کار ممکن برای حفاظت و مدیریت از انبارها در نظرگرفته می‌شود‎؛ با وجود این، کار با نصب دوربین در مکان مورد نظر به پایان نمی‌رسد. درصورتی که هنگام خرید دوربین مدار بسته مناسب برای انبار، مواردی همچون تفاوت رزولوشن‌ها، میدان دید و... مد نظر قرار نگیرد، شب برای شما همان شب تاریک و مشکوک قبل از نصب دوربین مدار بسته خواهد بود؛ بنابراین هنگام خرید دوربین مداربسته برای چنین محیط‌هایی رزولوشن دوربین انتخابی خود را حداقل 1080P در نظر بگیرید حتی اگر انبار شما کوچک باشد‎؛ زیرا راهروهای بلند و درنتیجه مسافت طولانی تا هدف، به کیفیت و دقت بسیار بالایی در ضبط تصاویر نیاز خواهند داشت. این در حالی است که رزولوشن‌های SD و 720P برای مسافت‌های نزدیک نیز جزئیات کمی را در اختیار متقاضی قرار می‌دهند. از سویی دوربین مداربسته با رزولوشن 5 مگاپیکسل یا بیشتر نیز به‌دلیل میزان نور ناکافی و لوکس پایین در اغلب انبارها، تصاویری با نویز بسیار بالا و آزاردهنده را به دست خواهند داد. پیشنهاد ما برای شما استفاده از دوربین‌هایی با منبع IR (دید در شب) است. جالب است بدانید کوچک‌ترین فعالیت در شب نیز از لنز درخشان این دوربین‌ها پنهان نخواهند ماند. نکته مهم دیگر اینکه؛ اگر تنها مرور صحنه‌ها یا فعالیت‌های رایج در انبار مدنظرتان است، دوربین مداربسته پانورامیک می‌تواند بهترین گزینه ممکن برای شما باشد؛ زیرا محدوده وسیعی را تحت پوشش قرار می‌دهد و علاوه بر قفسه‌ها کف انبار را نیز به‌خوبی زیر نظر دارد. البته از آنجا که دوربین‌های پانورامیک برای زوم و شناسایی دقیق جزئیات طراحی نشده‌اند، توصیه می‌کنیم برای رسیدن به بهترین نتیجه از چندین دوربین مداربسته با کاربری مجزا به‌جای یک دوربین مداربسته پانورامیک استفاده کنید.
شرکت صهبا با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه طراحی و اجرای سیستم‌های نظارت تصویری در مقام مشاوری امین و قدرتمند در زمینه انتخاب برتر و مناسب دوربین‌های مداربسته شما را در رسیدن به آرامش و امنیت پایدار همراهی می‌کند.
درکنار ما با اعجاز دوربین‌های مداربسته بوش‏، آیدیس و پاناسونیک برای محیط انبارها بیشتر آشنا می‌شوید.

مقالات دوربین مداربسته

آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته
مقالات دوربین مداربسته

اخبار شرکت صهبا

تازه‌ترین رویدادها و خدمات شرکت صهبا
اخبار شرکت صهبا

تقویم نمایشگاهی

تقویم نمایشگاهی تجهیزات و فناوری‌های تجهیزات امنیتی در جهان
تقویم نمایشگاهی

مناقصات دوربین مداربسته

لیست کاملی از آخرین مناقصات کشوری در زمینه تجهیزات نظارت تصویری و دوربین مداربسته
مناقصات دوربین مداربسته

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com