ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

دوربین مداربسته ماژولار آی‌پی اکسیس P8804

دوربین مداربسته ماژولار آی‌پی اکسیس P8804

کد محصول : P8804
برند : Axis

برای آن دسته از مخاطبینی که به تکنولوژی روز و البته شخصی‌سازی در امکانات جانبی دیجیتال همانند موبایل و لپ تاپ و ... علاقمندند کلمه «ماژولار» و به انگلیسی modular ناآشنا نخواهد بود. این کلمه نشان‌گر خاص بودن آن محصول و فناوری است. برای مثال یک موبایل ماژولار همانند پازلی است که قطعات آن به هم دیگر جفت شده است و در صورت لزوم این قطعه‌ها از هم جدا شده و یا قابلیت ارتقا دارند. برای مثال شما از کیفیت دوربین تلفن همراه خود راضی نیستید. به جای آنکه هزینه زیادی پرداخت کنید و گوشی جدید بخرید، می‌توانید ماژول آن را خارج کرده و ماژول دوربین با رزولوشن بالاتر را به آن نصب کنید.

ماژولار در دوربین مدار بسته

حال در صنعت دوربین مدار بسته، همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، برند سوئدی اکسیس اقدام به طراحی و تولید دوربین‌های خاص با شمایل ظاهری متفاوت از آنچه تا به کنون دیده‌ایم، پرداخته است. در این نوع دوربین‌ها، دسته‌بندی‌های مرسوم دام، بولت، باکس و... استفاده نمی‌شود و تنها آن‌ها را با عنوان «دوربین مدار بسته ماژولار» می‌شناسند و صرفا شامل یک دستگاه دوربین نیست و از تعدادی قطعه جداگانه ساخته شده است که در کنار هم می‌توانند عملیات نظارت تصویری را انجام دهند.

برای مثال طراحی مدل P8804، دوربین مداربسته مناسب نصب در فضای داخلی (indoor)، به صورت دو دوربینه و یا به قول سازنده، دو سنسوره که در فاصله 10 سانتی‌متری از یکدیگر در kit مستطیل شکل سفید رنگی قرار می‌گیرند، است (موسوم به Sensor unit).

لنز دوربین مداربسته ماژولار

لنز این دوربین‌ها از نوع ثابت و واید با فاصله کانونی 2.1 میلی‌متر با چیپ CMOS به اندازه 1/4 است. محدوده دید افقی این لنزها 102 درجه و به صورت عمودی 56 درجه و رزولوشن تصاویر ضبط شده در آن تا حد 1.3 مگاپیکسل (HD) با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه است. این Unit در محدوده دمایی از 20- تا 50+ درجه به فعالیت تصویربرداری خود ادامه می‌دهد.

ویژگی های دوربین مداربسته ماژولار

ویژگی منحصر به فردی که در مدل P8804 بسیار جلب توجه می‌کند و مهر تایید دیگری بر ماژولار بودن آن می‌زند، قابلیت روکار_توکار بودن همزمان آن است. یعنی کیت و اکسسوری این مدل به گونه‌ای طراحی شده است که به فراخور نیاز خریدار، می‌تواند داخل سقف کاذب، پنهان و یا روی سقف اصلی کاملا آشکار باشد. برای مشاهده مراحل نصب روی اینجا کلیک فرمایید.

این سیستم به یک یونیت چهارکاناله (main unit) توسط کابل متصل می‌شود و اطلاعات ذخیره شده را به کارت حافظه‌ای که بر روی آن تعبیه شده است، منتقل می‌کند. کارت‌های حافظه قابل پشتیبانی باید از انواع microSD ،microSDHC و microSDXC باشند.
دمای محیط قرار گیری یونیت اصلی باید بین 0 تا 40+ درجه و رطوبت هوا بین 85-10 درصد باشد تا بتواند کارایی خود را حفظ کند.
این دوربین مداربسته ماژولار برای خرده‌فروشی‌ها (سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و...)، موسسات مالی و فرودگاه‌ها برای شمارش پیشرفته افراد، مدیریت صف و تهیه نقشه‌های حرارتی (heat map) به منظور ساماندهی و بررسی تراکم جمعیت در نقاط مختلف محل مورد نظارت طراحی شده است. شایان ذکر است تهیه نقشه حرارتی تنها در صورت اتصال سیستم به نرم افزار تحلیلی امکان پذیر است.
ویژگی قدرتمند دیگری که در این سیستم ماژولار به چشم ‌می‌خورد، برخورداری از گستره داینامیک عریض (wide dynamic range: WDR) است و این امکان را به دوربین می‌دهد که در شرایط نوری مختلف تصویر شفاف و واضحی را در اختیار کاربر قرار دهد.

 

• Stereoscopic imaging that enables precision counting with compatible analytics software
• Option of recessed mount for a discreet installation or surface mount

دریافت کاتالوگ محصول

دسته دوربین تحت شبکه
نوع دوربین ماژولار
امکان نصب در فضای بیرونی ندارد Indoor
اندازه سنسور 1/4 CMOS
فشرده‌سازی H.264 / JPEG
وضوح تصویر (HD (1280 x 720
حداکثر فریم 30 فریم بر ثانیه
داینامیک رنج Wide Dynamic Range
حداقل نور رنگی 0.4 لوکس
لنز ثابت 2.1 میلی‌متر
زاویه دید افقی: 102 درجه / عمودی: 56 درجه
درگاه کارت حافظه 1
دمای کارایی حداکثر 40 / حداقل 0
منبع تغذیه PoE

ارسال نظر به عنوان مهمان

0

نظرات

اشتراک:
  • تاکنون نظری ثبت نشده است.

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com