ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

سیستم کنترل از راه دور DTRXDC

سیستم کنترل از راه دور DTRXDC

کد محصول : DTRXDC
برند : Videotec

همان‌طور که می‌دانید دوربین های مدار بسته باکس، دوربین‌هایی هستند که لنز ندارند و حتما باید متناسب با محیط و نیاز، ابتدا لنز به آن‌ها نصب شده و سپس درون هاوزینگ قرار بگیرند. ویدئوتک، متخصص در ساخت لوازم جانبی سیستم‌های نظارتی، برای کنترل و مانیتور موتور هاوزینگ‌ها و لنزهای دوربین مداربسته، دستگاه گیرنده اطلاعات دیجیتالی با پارت نامبر DTRXDC را طراحی کرده که به وسیله آن تقریبا حداکثر از راه دور و فاصله 1 کیلومتر و 200 متری، می‌توان تا دو هاوزینگ را در محور عمودی و افقی از راه دور، حرکت داد و همچنین با لنز، زوم کرد.

در برگه اطلاعات محصول، 13 عملکرد کنترل از راه دور، شامل: بالا، پایین، چپ، راست، حالت خودکار، زوم تله، زوم واید، واضح‌سازی فاصله نزدیک، واضح‌سازی فاصله دور، آیریس باز، آیریس بسته، کنترل کمکی 1 و 2 قید شده است.
خود این دستگاه گیرنده، توسط یک کی‌برد مدل DCJ، ارتقا یافته و امکان کنترل آسان‌تر را فراهم می‌کند. دو تقویت‌کننده کمکی برای کنترل پیشرفته‌تر، برای مثال روشن کردن یک پروژکتور، نیز می‌توانند به این گیرنده متصل شوند.
در محیط‌های indoor و outdoor کاربرد داشته و محدوده دمای کارایی آن تا مثبت 45 درجه بالای صفر است. گواهینامه‌های امنیت الکتریکی، سازگاری الکترومغناطیسی و مقاومت در برابر آب تا حد IP56 را پس از پشت سر گذاشتن آزمایشات مختلف دریافت کرده است. محفظه پلاستیکی با ابعاد 227x195x100mm و وزنی در حدود 1.7 کیلوگرم با رنگ‌بندی سفید مشخصات ظاهری آن را تشکیل می‌دهند.

• For remote control of variable speed P&T motor PTH355P and zoom lenses
• 13 functions (auxiliary functions 2xdry contacts)
• 14 presets
• Up to 7 selectable speeds for autopan

 

دریافت کاتالوگ محصول

ارسال نظر به عنوان مهمان

0

نظرات (1)

اشتراک:

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com