ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

ربات هوشمند آموزشی ـ اطلاع رسانی همراه صهبا راه‌اندازی شد

ربات تلگرام همراه صهبا با امکانات فراوان جهت رفاه حال شما خریداران و همکاران گرامی راه اندازی و از هم اکنون در دسترس قرار گرفته است. از طریق این ربات هوشمند به آسانی می‌توانید محصولات دوربین مداربسته برندهای شناخته شده و معتبر بین المللی پاناسونیک، بوش، آیدیس، اکسیس و ویدئوتک را تنها با چند کلیک ساده مشاهده و بررسی نمایید.

برای استفاده از این ربات، کافی ا‌ست  آیدی HamrahSahbaBot@ را در قسمت جستجوی تلگرام تایپ و یا اینجا کلیک کنید و سپس با زدن دکمه start وارد ربات شوید. این ربات توسط مهندسان همراه صهبا به گونه‌ای طراحی شده است که با استفاده از کلید «محصولات»، به راحتی و تنها با ‌چند کلیک به محصولات برندهای ذکر شده (دوربین مدار بسته، دستگاه ذخیره‌ساز، کی‌برد و...)، از جمله تصویر، خلاصه مشخصات فنی، توضیحات فارسی و کاتالوگ pdf انگلیسی محصول دسترسی کامل داشته و در صورت نیاز می‌توانید از طریق کلید «تماس با ما» سوالات خود را با ادمین ربات در میان گذاشته و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.
تمام محصولات موجود در ربات، به منظور استفاده آسان‌تر در دسته بندی‌های مجزا بر اساس نوع و دسته محصول، تفکیک شده است. از آنجا که هدف همراه صهبا تنها فروش نیست و همواره در تلاش است تا دانش و اطلاعات کاربران و مخاطبان خود در زمینه سیستم‌های دوربین مداربسته  را بالا ببرد، بدین منظور با هدف افزایش آگاهی و ارائه دقیق‌ترین و به روزترین اطلاعات، «آموزشگاه مجازی» را نیز در این ربات تعبیه کرده است و به تدریج اطلاعات گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.
تمام تلاش کارکنان همراه صهبا ایجاد احساس اعتماد، امنیت و جلب رضایت صد در صدی شما خریداران گرامی است و در راه نیل به این اهداف از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com