ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

فناوری Panasonic VIQS

 

 

 

کیفیت تصویر متغیر در منطقه مشخص شده

 

پاناسونیک به طور مداوم تلاش می کند تا راه حل های امنیتی فراهم کند که علاوه بر بهبود فعالیت های تجاری شما ، انجام این کار را عملی سازد در حالیکه اطمینان حاصل کنید هزینه های شما بی مورد زیاد نیست.

فناوری VIQS (کیفیت تصویر متغیر در منطقه مشخص) برای تحقق هر دو هدف طراحی شده است. این عملکرد (در بسیاری از دوربین های امنیتی پاناسونیک در دسترس است) به کاربر اجازه می دهد تا مناطق مشخصی از تصویر را برای پخش با کیفیت بالا انتخاب کند. همه مناطق خارج از این منطقه مشخص ، با کیفیت پایین تری پخش می شوند ، بنابراین از اندازه استریم کاسته می شود.

این فناوری همراه با یک رابط کاربر پسند برای سهولت کار و آموزش های سبک ، قابل استفاده می باشد. لذا این امکان را برای کاربر فراهم می سازد تا بتواند از طریق انواع تنظیمات به راحتی ، جریان را کنترل کند.

 

حال سوال اینجاست که این فناوری چگونه می تواند به کمک تجارت من بیاید؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده است. با توجه به اینکه فقط بخشی از جریان ویدیوی شما از کیفیت بالایی برخوردار است ،حجم فایل ضبط شده کاهش می یابد. این به نوبه خود به دو عامل اصلی دست خواهد یافت. اولاً ، حجم فایل ضبط شده کم حجم هنگام پخش به معنای استفاده از پهنای باند کمتری است. در مرحله دوم ، فایل هنگام ذخیره سازی فضای کمتری را اشغال می کند ، به شما این امکان را می دهد که فضای حیاتی در هارد دیسک خود را آزاد کنید.

 

 

برچسب ها: قیمت دوربین مداربسته, دوربین مداربسته آی پی, خرید دوربین مداربسته, دوربین مداربسته پاناسونیک, همراه صهبا, دوربین مداربسته پاناسونیک i-Pro

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com