ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

ایجاد ارتباط امن با پاناسونیک

ایجاد ارتباط امن با پاناسونیک

سیستم های دوربین مداربسته پاناسونیک امنیتی خود را واقعاً ایمن کنید زیرا با افزایش حملات امنیتی به زیرساخت های شبکه ، پاناسونیک فناوری های ایمن برای محافظت از داده ها در راه حل های نظارت تصویری خود ایجاد کرده است.

ویژگی Secure Communication که اکنون در همه دوربین های جدید سری Panasonic 5 ،  6 و True 4K موجود است ، با محافظت از ارتباطات نظارت IP از تقلب (داده های نادرست) ، دستکاری و تغییر در ویدئو (تغییر تصاویر) و جاسوسی (سرقت رمزهای عبور) محافظت می کند.

یکی از سطوح مربوط به امنیت کامپیوترهایی است که  برای کنترل دوربین های IP مورد استفاده قرار می گیرد و دارای چندین عنصر محافظت از داده و اطلاعات از جمله رمزگذاری داده ها ، رمزگذاری ارتباطات IP و تأیید صحت اطمینان از یکپارچگی شواهد ویدئو و یکپارچگی کلی داده های جریان های ویدیویی می باشد.

 

 

 

مشارکت قوی با ارائه دهنده محافظت پیشرو پاناسونیک

پاناسونیک با مشارکت ارائه دهنده برجسته حفاظت از تهدید ، مجموعه ای از سیستم عامل های امن را برای راه حل های نظارت تصویری خود ارائه می دهد که اهداف مختلفی را دنبال می کنند. پاناسونیک با استفاده از گواهینامه ها و فناوری بسیار قابل اعتماد شخص ثالث برای شناسایی و تجزیه و تحلیل حملات سایبری با فناوری رمزنگاری داخلی تعبیه شده ، یک لایه محافظتی کاملاً ایمن و محکم برای محصولات نظارتی تعبیه شده خود فراهم می کند و سه بلوک محافظ اطلاعات را نشان می دهد : رمزگذاری ، رمزگذاری ارتباطات و تأیید به علاوه کلید رجیستری  که باعث می شود اطلاعات ذخیره شده شما میتواند شواهد محکمی در مقابل دادگاه باشد.

با انتقال تصاویر ویدئویی رمزگذاری شده در دوربین مداربسته پاناسونیک به دستگاه ضبط  ، با استفاده از یک سیستم نهایی کاملاً محافظت شده که توسط پاناسونیک ارائه شده ، از خروج فیلم های ضبط شده جلوگیری به عمل خواهد آمد.

ارتباطات امن شما را قادر می سازد تا با جدیدترین پشتیبانی از CVE به ایمنی دستگاه های خود رسیده و آسیب پذیری را از بین ببرید. می توانید اطمینان حاصل کنید که از طریق احراز هویت ارتباط  قابل اعتماد بین دستگاه ها را به دست آورید و از طریق رمزگذاری داده ها و ارتباطات ایمن باشید. علاوه بر این ، شما می توانید شواهد تصاویر نظارتی را از طریق تشخیص تغییر ، تأیید و محافظت از همه لحاظ ایمن کنید.

برچسب ها: قیمت دوربین مداربسته, دوربین مداربسته آی پی, خرید دوربین مداربسته, فروش دوربین مداربسته, دوربین مداربسته پاناسونیک, دوربین مداربسته پاناسونیک i-Pro

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com