ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

بهترین دوربین مدار بسته

بهترین دوربین مدار بسته

بهترین دوربین های مدار بسته

بهترین دوربین مدار بسته در بازار تکنولوژی باید از نظر مشخصات فنی برتری های خاص خود را داشته باشد. تا بتواند آیتمی برای  امنیت و انتخاب محسوب شود. امروزه برندهای مختلف دوربین های مدار بسته در دنیا تولید میشود مانند بوش ، پاناسونیک ، اکسیس ، هایک ویژن که هر کدام دارای ویژگی ها و فاکتورهایی هستند که میتوانند برای ردیابی و شناسایی اتفاقات به ما کمک شایانی کنند. اما اولویت استفاده با مدل هایی است که از بهترین کیفیت برخوردار باشند.

برای خرید محصولات باید دقت داشته باشید که کالایی دقیقا بر اساس نیاز مجموعه خود را تهیه کنید در غیر اینصورت به دلیل تنوع بالا ، ممکن است دستگاه های خریداری شده مطابق با نظر شما نباشد و خواسته تان را برآورده نکند.

کاربردهای دوربین مدار بسته در اماکن مختلف

دوربین های مدار بسته برای مجموعه های مختلف مثل مراکز تفریحی ، اماکن ورزشی ، دفاتر اداری شرکت ها و منازل مسکونی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در این میان اگر از بهترین دوربین مدار بسته تحت شبکه پاناسونیک استفاده شود بهتر است. چرا که به علت داشتن کیفیت بالا در تمام شبانه روز میتواند یک مزیت محسوب شود. مکانهای که نیاز به کنترل شدید امنیتی حس میشود ، با داشتن دوربین های با کیفیت تر میتوانند تشخیص چهر را راحتر و بدون نویز انجام دهند.

بهترین دوربین های مدار بسته

شکل ظاهری دوربین های مدار بسته

تکنولوژی دوربین های مدار بسته امروزی به شکل های مختلف با کاربردهای متفاوت دسته بندی شده است . این دسته بندی شامل دوربین های دام که به صورت حباب یا گنبدی شکل هستند و یکی از مناسب ترین مدل ها برای نظارت بر محیط های بسته و داخلی محسوب میشود. دوربین های بولت که به شکل استوانه ای هستند برای محیط های خارجی استفاده میشوند و دارای لنزهای متغییر بوده و بر اساس نوع لنز امکان تغییر در جایگاه لنز وجود دارد. دوربین مخفی نیز برای محل هایی که ما نمیخواهیم شکل ظاهری آن نمایان شود استفاده می کنیم . البته استفاده نامحسوس از دوربینهای مخفی نیز بسیار رایج شده است . برای استفاده از دوربین مداربسته بیسیم باید از برندهای شناخته شده ای خرید کرد چون نوع پهنای باند و میزان سرعت اینترنت بر کیفیت این نوع از دوربین ها تاثیر بسیار زیادی دارد . کاربرد این دستگاه ها برای جلوگیری از ارتکاب جرم بسیار موثر واقع شده است . البته در کنترل ترافیک ، نقل و انتقالات فیزیکی در بانک ها ، تامین امنیت جانی کارگران در مراکز و کارخانجات صنعتی ، کاربردهای پلیسی ، نظامی نقش پر رنگی دارد.

دستگاه NVR یا DVR در دوربین مدار بسته چیست؟

تصاویر گرفته شده توسط دوربینهای مداربسته در دستگاهی به نام NVR یا DVR و بر روی هارد دیسک ذخیره می شود که امکان بازبینی و بررسی را فراهم می کند . برای انتخاب یک دوربین مناسب ، فروشنده آن نیز می بایست در محل معتبری باشد . فروشگاه دوربین مدار بسته باید شرایط خوبی را برای گارانتی و خدمات پس از فروش فراهم نماید تا مشتری خرید مطمئنی داشته باشد. بهتر است که برای خرید به فروشگاه ها یا شرکت های معتبر مراجعه شود اما اگر این موارد از طریق فروشگاه اینترنتی نیز تهیه شود مشکلی رخ نخواهد داد.

فروشگاه دوربین مدار بسته صهبا

اگر میخواهید خریدی انجام دهید که از نظر کیفیت و هزینه پرداختی مطمئن باشید، میتوانید با مشاوران ما در واحد فروش ارتباط برقرار کنید تا بهترین دوربین مدار بسته مطابق با شرایط شما را معرفی کنند. لازم به ذکر است شرکت صهبا به دلیل اینکه به عنوان برترین نمایندگی برندهای معتبر جهانی مانند پاناسونیک - بوش - آکسیس و ... میباشد، در نیتجه محصولات ارائه شده به مشتری را با قیمت نمایندگی بفروش میرساند.  همچنین گارانتی مدت دار ارائه میدهد. 

 

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com