ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

دوربین مدار بسته مخفی

در مقالات قبلی درباره دوربین مدار بسته و انواع آن صحبت شده است. در این مطلب قصد داریم فراتر از این دوربین های مدار بسته قابل رویت توضیح دهیم. بله درست حدس زدیید، دوربین مدار بسته مخفی که بسیار کوچکتر از دوربین های مدار بسته دیگر است. اصطلاحاً به این دوربین های pinhol یا مینیاتوری گفته میشود.
شاید این سوال برایتان پیش آیا یک دوربین مدار بسته مخفی همان کاراییی دوربین های مدار بسته دیگر را دارد؟

در جواب باید گفته کاملا بله و دقیقاً کاربرد دوربین مدار بسته مخفی با دیگر دوربین ها یکی است.

کاربرد دوربین مدار بسته مخفی

کوچیک و ظریف بودن این نوع دوربین ها قطعا بر هیچ کسی پنهان نیست. به همین دلیل نصب آن بدون محدودیت مکانی انجام میشود. و به عنوان یک دوربین نامحسوس تصاویر را ضبط می‌کند. اما کاربردهای این نوع دوربین ها بر خلاف تصور که برای سو استفاده و کارهای غیر انسانی استفاده میشود. میتوان به نصب آنها در فضاهای که کوچک هستند مانند آسانسورها و یا اتاقک های رک سرور و ... اشاره کرد.

بدنه و ابعاد دوربین مدار بسته مخفی

همانطورکه در پاراگرافهای قبلی اشاره شد، ابعاد این دوربین ها بسیار کوچک میباشد و میتوان گفت به اندازه بند انگشت و گاهی کوچکتر از بند انگشت نیز است.اما بعضی از این دوربین ها دارای روکش بزرگتر و قابل رویت هستند. که این نیز جای نگرانی نمی‌باشد چرا که فقط به اندازه که لنز بتواند تصویربرداری کند، میشود جایگذاری کرد.

دوربین مداربسته مخفی

وسایل جانبی دوربین مدار بسته

این نوع دوربین ها میتوانند با کابل و بدون کابل باشند. دوربین مدار بسته مخفی با کابل به وسیله کابل به دستگاه ضبط کننده وصل میشود. و دوربین مدار بسته مخفی بدون کابل که از طریق وای فایی یا بلوتوث انتقال تصاویر را انجام میدهد. همچنین یک مدل دوربین مدار بسته مموری کارتی موجود بوده که تمام اطلاعات تا 128 گیگا بایت را در خود ذخیره میکند.

منبع تغذیه دوربین مدار بسته مخفی

برق این دوربین ها یا ازطریق کابل برق است یا از طریق باتری که در خود دوربین تعبیه شده ذخیره میشود. باتری که در این نوع دوربین ها بکار میرود اکثراً از نوع لیتیوم میباشد. که ظرفیت آنها از 200 میلی آمپر تا1100 میلی آمپر متفاوت میباشد.

لنز دوربین مدار بسته مخفی

در مطالب قبلی درباره لنز دوربین ها صحبت کردیم. گفتیم که لنز به 3 دسته تقسیم میشود: لنز فیکس - لنزهای وری‌فوکال - لنز موتورایز میباشد . اما در دوربین های مخفی به دلیل اینکه بسیار کوچیک میباشد و امکان جابه جایی لنز در آن طراحی نشده در نتیجه از نوع فیکس میباشد. همچنین کیفیت تصویر در این نوع دوربین ها تا 16 مگاپیکسل می باشد.

 


مطلب مرتبط:

استفاده از دوربین مخفی در اتاق پرو

دوربین مداربسته بولت پاناسونیک

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com