ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

مجری بزرگترین پروژه‌های سیستم دوربین مداربسته کشور طی ده سال اخیر Rain Wash Coating Speed Dome 9000 Series MIC

مجری بزرگترین پروژه‌های سیستم دوربین مداربسته کشور طی ده سال اخیر

سایت مرکزی بانک ملی شامل 14 ساختمان (بیمارستان مرکزی، خزانه مرکزی، ساختمان مدیریت، شعبه مرکزی و…) که توسط 24 سرور، 200 کیلومتر کابل‌کشی، 75 کیلومتر لوله گذاری و حدود 1000 دوربین مداربسته تجهیز شده است.

Speed Dome 9000 Series MIC

دوربین متحرک ضد انفجار بوش

مشاوره

بعد از درخواست کارفرما و تعیین بودجه، برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته، از مشاوره رایگان بهره‌مند خواهید شد. هدف ما، کاهش هزینه‌های مشتری است.

فروش

شرکت صهبا، یک شرکت فعال در زمینه‌ی تجهیزات مداربسته و سیستم‌های حفاظتی است که تمام کالاهای خود را با برگه‌ی رسید، شماره‌ی سریال و گارانتی ارائه می‌دهد.

اجرای پروژه

پس از تأمین قطعات و اقلام مصرفی پروژه و تعیین زمان لازم برای نصب و راه‌اندازی سیستم نظارت تصویری، اقدام به اجرای پروژه با بهترین کیفیت خواهیم کرد.

خدمات و پشتیبانی

پس از نصب و راه‌اندازی سیستم دوربین مدار بسته، اطلاعات لازم و مفید در اختیار شما قرار خواهد گرفت و پرسنل و کارکنان شما از آموزشگاه رایگان بهره‌مند خواهند شد.

استفاده از روشنایی IR برای بهبود ضبط تصاویر

یکی از بزرگترین چالش‌ها برای دوربین‌های امنیتی گرفتن عکس واضح در شب است. درست به مانند دوربین تلفن همراه شما، دوربین پخش حرفه‌ای و عکاسی، دوربین‌های امنیتی نیز به نور مناسب برای تولید تصویر نیاز دارند. اگر نور وجود نداشته باشد، هیچ تصویری وجود ندارد. به عبارت دیگر، بدون منبع نور مناسب، دوربین‌های امنیتی تصاویری تاریک را برای بررسی و تشخیص می‌گیرند که در نهایت برای پیشگیری از حادثه بی‌فایده خواهند بود.
همانطور که می‌دانید، جنایت هرگز نمی‌خوابد.این ضروری است که مدیران تاسیسات نسبت به فناوری روشنایی مادون قرمز(IR) که بخشی از راهکار نظارت تصاویر شبانه است، مطمئن شوند. روشنایی IR نوری است که برای چشم انسان نامرئی است؛ که از 700 نانومتر تا 1000 نانومتر در طیف الکترومغناطیسی متغیر است و این چیزی است که دوربین‌های امنیتی را قادر می‌سازد تا تصاویر را حتی در تاریکی کامل بگیرند. دو راه برای اضافه کردن نور IR به سیستم نظارتی شما وجود دارد. اول از طریق یک دوربین یکپارچه شده با IR و دوم با یک لامپ روشنایی IR خارجی که در کنار، زیر و یا بالای دوربین نصب شده است. در اینجا برخی از ویژگی‌های کلیدی و تمایز بین این دو ذکر می‌شود.
دوربین‌های IR که اغلب به عنوان دوربین‌های یکپارچه یا دوربین‌های عکاسی روزانه و شبانه نامیده می‌شوند، یا از LED‌های IR در اطراف لنز دوربین (یکپارچه) استفاده می‌کنند، یا دارای یک سنسور نور با یک فیلتر IR برش مکانیکی برای حذف روشنایی IR در طول روز (روز واقعی / شب) هستند. تجدید نظر کلی برای دوربین‌های IR این است که آنها یک راه حل همه جانبه را ارائه می‌دهند و برای برنامه‌های نظارت نزدیک، بسیار موثر هستند.
با این حال، محدودیت برای دوربین‌های IR این است که محدوده مانیتورینگ آنها کم است. این دوربین‌ها همچنین می‌توانند نقاط حساس انباشت گرما باشند. با تمام LED‌های IR متمرکز شده در یک مکان مرکزی در دوربین، گرما می‌تواند حشرات را جذب کند که مانع دید دوربین و ارسال سیگنال‌های اشتباه می‌شوند. دوربین‌های IR همیشه نمی‌توانند زاویه دوربین خود را با زمینه LED نمایش تطبیق کنند، که همین مسأله باعث ایجاد یک تصویر متناقض می‌شود. به عنوان مثال، اگر لنز دوربین 90 درجه باشد و زمینه روشنایی فقط 30 درجه باشد، تصویر یک نقطه حساس دارد و فرد یا شی مورد نظر پاک می‌شود؛ این دوربین‌های یکپارچه همچنین حشرات در اطراف لنز را جذب می‌کنند که مانع از دید دوربین می‌شود. همچنین، LED‌ها حرارت تولید می‌کنند. با استفاده از یک دوربین یکپارچه، گرما از LED‌ها جایی برای رفتن ندارند، به این ترتیب باعث می‌شود که LED‌ها سریعتر تخریب شوند.
از سوی دیگر، لامپ‌های IR خارجی دارای محدوده‌های روشنایی بیشتر و زوایای مختلفی است که انعطاف پذیری بیشتری را در نصب ایجاد می‌کنند. لامپ‌های IR مستقل، روشنایی را تا فاصله 919 فوت فراهم می‌کنند که حدود 9 برابر برد متوسط دوربین IR است. لامپ‌های بیرونی، زوایای گوناگون روشنایی ایجاد می‌کنند، تقابل کامل بین لنز دوربین و نور IR را فراهم می‌کنند، و به این ترتیب، یک خوراک تصویر به مراتب روشن ایجاد می‌شود. در یک لامپ مستقل، IRها در ردیف (به جای یک دایره) مرتب شده‌اند، که این امکان را ایجاد می‌کند که گرما در همه جهات پراکنده شود. همگام سازی گرما در پشت، انباشت گرما را کاهش می‌دهد و دوام LED را حفظ می‌کند. هنگامیکه LED‌ها در یک دوربین یکپارچه شده IR فرسوده می‌شوند، دوربین باید جایگزین شود. این مورد در یک نور IR مستقل نیست، و به راحتی می‌توان آن را غیرفعال کرد. استقرار یک لامپ مستقل IR نیز باعث ذخیره و پهنای باند بیشتری برای دوربین می‌شود.
چالش اصلی روشن کننده IR خارجی، هزینه آن است که بالاتر از استفاده از یک دوربین یکپارچه است. با این حال، ROI (هزینه بر سرمایه) در 12 تا 18 ماه اول به دلیل مصرف کم انرژی بازمی‌گردد. حتی با لامپ‌های IR خارجی، روشنایی کافی برای غلبه بر شرایط آب و هوایی خاص مانند مه و بخار به دست نمی‌آید و در این شرایط دوربین‌ها هنوز هم تصاویر نامشخصی تولید می‌کنند.
کاربردهای ایده‌آل برای روشن کننده‌های IR خارجی عبارتند از: انبارها، آزمایشگاه‌ها، ساختمان‌های اداری، ضبط شماره پلاک و دیگر نقاطی که در آن دوربین نصب می‌شود و نور محیطی وجود ندارد و یا وقتی روشنایی اضافی مورد نیاز است. لامپ‌های IR نیز راه‌حل بسیار مقرون به صرفه‌ای برای پروژه‌های سیستم نظارت تلفیقی (زمانی که چیزی جدید به سیستم قبلی اضافه شود) هستند.
بنابراین زمانی که در حال آماده سازی مشخصات با integrator (یکپارچه کننده) خود برای نصب و راه اندازی سیستم نظارت در شب هستید، به یاد داشته باشید اهمیت روشنایی IR و اطمینان از اینکه یک راه حل IR در سیستم خود گنجانده‌اید، توانایی ضبط تصاویر شما را افزایش می‌دهد.

مقالات دوربین مداربسته

آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته
مقالات دوربین مداربسته

اخبار شرکت صهبا

تازه‌ترین رویدادها و خدمات شرکت صهبا
اخبار شرکت صهبا

تقویم نمایشگاهی

تقویم نمایشگاهی تجهیزات و فناوری‌های تجهیزات امنیتی در جهان
تقویم نمایشگاهی

مناقصات دوربین مداربسته

لیست کاملی از آخرین مناقصات کشوری در زمینه تجهیزات نظارت تصویری و دوربین مداربسته
مناقصات دوربین مداربسته

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com