ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

مجری بزرگترین پروژه‌های سیستم دوربین مداربسته کشور طی ده سال اخیر Rain Wash Coating Speed Dome 9000 Series MIC

مجری بزرگترین پروژه‌های سیستم دوربین مداربسته کشور طی ده سال اخیر

سایت مرکزی بانک ملی شامل 14 ساختمان (بیمارستان مرکزی، خزانه مرکزی، ساختمان مدیریت، شعبه مرکزی و…) که توسط 24 سرور، 200 کیلومتر کابل‌کشی، 75 کیلومتر لوله گذاری و حدود 1000 دوربین مداربسته تجهیز شده است.

Speed Dome 9000 Series MIC

دوربین متحرک ضد انفجار بوش

مشاوره

بعد از درخواست کارفرما و تعیین بودجه، برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته، از مشاوره رایگان بهره‌مند خواهید شد. هدف ما، کاهش هزینه‌های مشتری است.

فروش

شرکت صهبا، یک شرکت فعال در زمینه‌ی تجهیزات مداربسته و سیستم‌های حفاظتی است که تمام کالاهای خود را با برگه‌ی رسید، شماره‌ی سریال و گارانتی ارائه می‌دهد.

اجرای پروژه

پس از تأمین قطعات و اقلام مصرفی پروژه و تعیین زمان لازم برای نصب و راه‌اندازی سیستم نظارت تصویری، اقدام به اجرای پروژه با بهترین کیفیت خواهیم کرد.

خدمات و پشتیبانی

پس از نصب و راه‌اندازی سیستم دوربین مدار بسته، اطلاعات لازم و مفید در اختیار شما قرار خواهد گرفت و پرسنل و کارکنان شما از آموزشگاه رایگان بهره‌مند خواهند شد.

تاثیر رتبه بندی IK10 برای دوربین مداربسته امنیتی

 

 

تاثیر رتبه بندی  IK10 برای دوربین های مداربسته امنیتی

 

آیا تا کنون از شما خواسته شده است تا یک دوربین مداربسته امنیتی با رتبه IK10 برای پروژه ای تهیه کنید؟ اگر چنین است، ممکن است از خود پرسیده باشید که "IK10 دقیقا چیست؟"

رتبه بندی حفاظت از ضربه (IK) :  درجات حفاظتی ارائه شده توسط محفظه ها، برای تجهیزات الکتریکی، در برابر ضربه های مکانیکی خارجی مطابق با IEC 62262:2002 و IEC 60068-2-75:1997.

رتبه‌بندی‌های حفاظت در برابر ضربه می‌تواند هنگام تصمیم‌گیری برای استقرار مدل‌های دوربین امنیتی در برنامه‌های نظارتی بسیار مهم باشد. همه محیط‌ها یکسان ایجاد نمی‌شوند و البته، همه دوربین‌های امنیتی یکسان ساخته نمی‌شوند، مخصوصاً در مورد محافظت از ضربه و نفوذ. علاوه بر این، ممکن است برای شغلی که نیاز به رعایت این استاندارد دارد، مشخصات مکتوب داشته باشید. در این مقاله، ما به طور خاص استانداردهای حفاظت از ضربه یا رتبه‌بندی IK را که مربوط به دوربین‌های مداربسته است، مورد بحث قرار می‌دهیم.

برنامه های دوربین مداربسته که در آن دوربین ها در مناطقی که در معرض خرابکاری و سوء استفاده بالاتر از حد معمول قرار می گیرند، باید به استانداردهای بالاتری از لحاظ محافظت در برابر ضربه توجه خاصی داشته باشند. نصب یک دوربین IP گران بها که توسط سنگ یا پرتاب دیگر آسیب می بیند می تواند برای شما و مشتریان خسته کننده و پرهزینه باشد. قبل از ارائه یک قیمت، به دنبال دوربین دارای رتبه IK10، باشید. دوربین‌های IP رتبه‌بندی شده IK10 بهتر از دوربین‌های استاندارد دیگر می‌توانند در برابر سوء استفاده‌های خارجی و خرابکاری مقاومت کنند زیرا IK10 بالاترین استاندارد محافظت از ضربه موجود در دوربین‌های امنیتی است.

 

IK10 چیست؟

امتیاز ضربه یک دستگاه الکترونیکی با انرژی ضربه یا (ژول) آن اندازه گیری می شود که می تواند جذب کند. ممکن است بسیاری از شما در مورد این اصطلاح که برای دستگاه های دیگر استفاده می شود شنیده باشید زیرا در برخی صنایع یک اصطلاح نسبتاً رایج است. بسیاری از محصولات دارای رتبه بندی ژول هستند که اساساً جذب/ اتلاف انرژی است. تعداد ژول‌های ضربه به یک اصطلاح استاندارد شده تبدیل می‌شود که به رتبه‌بندی IK برای یک دستگاه معین تبدیل می‌شود. به عنوان مثال، دستگاهی که می تواند 20 ژول ضربه را جذب کند، دارای رتبه IK10 است. این در مورد دوربین های امنیتی نیز صدق می کند.

[استاندارد اروپایی EN 62262 - معادل استاندارد بین المللی IEC 62262 (2002) - به رتبه های IK مربوط می شود. این یک طبقه بندی عددی بین المللی برای درجات حفاظتی است که توسط محفظه ها برای تجهیزات الکتریکی در برابر ضربه های مکانیکی خارجی ارائه می شود. ابزاری برای مشخص کردن ظرفیت یک محفظه برای محافظت از محتویات آن در برابر تأثیرات خارجی فراهم می کند. کد IK در ابتدا در استاندارد اروپایی BS EN 50102 1995، اصلاح شده 1998 تعریف شد. پس از تصویب آن به عنوان یک استاندارد بین المللی در سال 2002، استاندارد اروپایی به EN 62262 تغییر نام داد.

 

قبل از ظهور کد  IK، گاهی اوقات یک عدد سوم به کد IP نزدیک مرتبط در حفاظت از ورود اضافه می‌شد تا سطح محافظت در برابر ضربه را نشان دهد به عنوان مثال:  IP66.

استفاده غیر استاندارد از این سیستم، یکی از عوامل توسعه این استاندارد بود. IK از یک کد دو عددی جداگانه استفاده می کند تا آن را از سیستم های متفاوت قدیمی متمایز کند. این استاندارد در اکتبر 1995 اجرایی شد و استانداردهای ملی متناقض باید تا آوریل 1997 پس گرفته می شد.

رتبه بندی IK به طبقه بندی محصولات بر اساس مقاومت آن در برابر ضربه های انرژی جنبشی کمک می کند. به نوبه خود، EN 62262 نحوه نصب محفظه ها هنگام انجام آزمایشات، شرایط جوی که باید حاکم باشد، تعداد ضربه ها (5) و توزیع (یکنواخت) آنها و اندازه، سبک، مواد، ابعاد و غیره را مشخص می کند.

بالاترین امتیاز تاثیر در دوربین های امنیتی :

در حال حاضر (02-2020) IK10 بالاترین رتبه ممکن برای محافظت در برابر ضربه در دستگاه های الکترونیکی مانند دوربین های امنیتی است. می‌توانید دوربین‌های مداربسته‌ای را نصب کنید که دارای رتبه IK10 هستند، می‌توانند در برنامه‌هایی با نرخ خرابکاری بالا استفاده شوند. علاوه بر این، یک دوربین امنیتی که دارای رتبه IK10 است، معمولاً در برابر انواع عناصر بهتر از دوربین‌های Dome یا Bullet Style استاندارد مقاومت می‌کند. دوربین های IK10 برای دوام ساخته شده اند.

 

 

 

 

 

 

Create By: B.Nazari

مقالات دوربین مداربسته

آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته
مقالات دوربین مداربسته

اخبار شرکت صهبا

تازه‌ترین رویدادها و خدمات شرکت صهبا
اخبار شرکت صهبا

تقویم نمایشگاهی

تقویم نمایشگاهی تجهیزات و فناوری‌های تجهیزات امنیتی در جهان
تقویم نمایشگاهی

مناقصات دوربین مداربسته

لیست کاملی از آخرین مناقصات کشوری در زمینه تجهیزات نظارت تصویری و دوربین مداربسته
مناقصات دوربین مداربسته

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com