ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

تکمیل فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
نام *
نام کاربری *
گذرواژه *
تکرار گذرواژه *
پست الکترونیک *
تکرار پست الکترونیک *

قوانین و مقررات / درباره ما / تماس با ما    02122276534   -   02122255495

راهنمای خرید دوربین مداربسته (قسمت دوم)

در مقاله راهنمای خرید دوربین مدار بسته (قسمت اول) به بررسی دو آپشن BLC و WDR پرداختیم. اکنون نوبت به بررسی گزینه‌های HLC و HSBLC است.
3. خنثی کننده نور زیاد: (HLC (Highlight Compensation
به تصویر زیر دقت کنید. همان طور که مشخص است این تصویر هنگام شب ثبت شده و پر واضح است که عملکرد HLC مختص تاریک شدن محل اطراف دوربین مداربسته است.

تصویر هنگام شب

آن‌طور که صاحبان امر می‌گویند این عملکرد برای آن دسته از دوربین‌هایی طراحی شده است که در محل‌هایی نصب می‌شوند که امکان عبور و مرور خودرو با چراغ‌های روشن در شب و وجود نور افکن‌ها زیاد است. به بیان دیگر هنگام قرار گرفتن منبع نور زیاد همانند چراغ‌های روشن جلوی خودروها در شب، در مقابل دوربین، عملکرد HLC باعث کاهش و تعادل نور چراغ‌ها شده و ماشین و پلاک آن قابل رویت است. شایان ذکر است کارشناسان بر این باورند که در صورتی که شغل خریدار به گونه‌ای‌ است که نیاز به شناسایی پلاک ماشین‌ها در آن الزامی است، حتما از دوربین‌هایی استفاده کند که به طور کلی به منظور پلاک‌ خوانی طراحی شده‌اند. همانند دوربین مداربسته بولت آی‌پی آیدیس DC-T1244WR 
4. کاهش نور زیاد/خنثی کننده نور پس زمینه: (HSBLC (Highlight Suppression Back Light Compensation

این آپشن را در واقع می‌توان ترکیبی از HLC و BLC دانست و مهندسان این امکان را معمولا فقط برای چراغ‌های جلوی خودروها هنگام شب، به کار می‌برند. عملکرد این آپشن همانند سایر گزینه‌ها کاملا قابل تنظیم است و با تعیین نواحی مورد نظر همانند چراغ خودروها، ماسک یا لکه‌های سیاهی بر روی این چراغ‌ها قرار می‌گیرد و به طور خودکار نور پس زمینه بالا رفته و به تعادل می‌رسد و تصویر خود ماشین و اطراف آن از بین نمی‌رود.


مطالب مرتبط

عضویت در خبرنامه

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، پلاک 23
تلفن: 22276534-021     22255495-021     info 'at' sahba-co 'dot' com